Przejdź do głównej zawartości

Złożyłem reklamację, ale nie jestem zadowolony z wyniku jej rozpatrzenia

Zaktualizowano ponad tydzień temu

Jeśli nie jesteś zadowolony ze sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji możesz zwrócić się do nas o ponowne rozpatrzenie sprawy lub skontaktować się z Rzecznikiem Finansowym.

Zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2270) informujemy o możliwości wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego, który jest podmiotem właściwym do rozstrzygania sporu wynikającego z Umowy pomiędzy pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?