Przejdź do głównej zawartości

Nie mogę złożyć wniosku o pożyczkę, ponieważ moje dane już są w systemie

Zaktualizowano ponad tydzień temu

Możesz utworzyć tylko jeden profil klienta Creditstar. Jeśli utworzyłeś już konto, użyj tych samych danych, aby złożyć wniosek ponownie.

Jeśli nie możesz się zalogować, możesz zresetować hasło na stronie logowania lub skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta — pomożemy Ci ponownie uzyskać dostęp do Twojego profilu klienta.

Podanie fałszywych informacji spowoduje odrzucenie wniosku. ❌

Jeśli nigdy nie korzystałeś z naszych usług lub podejrzewasz, że ktoś inny złożył wniosek o pożyczkę, używając Twoich danych, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 22 307 51 53.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?